poniedziałek, 4 stycznia 2016

10 Kosmetycznych ulubieńców 2015 roku

1. Baza pod makijaż MAKE UP FACTORY - cena za 733 zł za 100 ml - baza jest do każdego rodzaju skóry, matuje, ułatwia rozprowadzanie podkładu, skóra jest wygładzona, a makijaż utrzymuje się bez zmiany jego koloru. Kupicie ją tutaj (klik) w mniejszej wersji również dostępna 110 zł za 15 ml.


2. Podkład Revlon Colorstay - do cery tłustej i mieszanej - świetne krycie, matowienie i doskonały makijaż. 49 zł za 30 ml (klik)



3. Puder w kamieniu MaxFactor - puder creme puff piękne wykończenie i duże krycie (klik) 22 zł za 21g (klik)

4. Bronzer Bourjois - czekoladowy zapach. Nadaje się idealnie do konturowania jak i opalania całej twarzy. 34 zł (klik)


5. Róż i rozświetlacz w jednym Mary Kay Pearls - jasny perłowy róż idealny do rozświetlania, cena to 135 zł (klik)



6. Paleta cieni do powiek w naturalnych odcieniach z IsaDory cena 88 zł (klik)


7. Tusz do rzęs IsaDora - natychmiastowy efekt pogrubiający i wydłużający, nie trzeba sztucznych rzęs. Trzeba uważać z nakładaniem, bo ma nietypową szczoteczkę. Cena 73 zł (klik)



8. Kredka do brwi IsaDora - moja ulubiona cena 45 zł (klik)


9. Pomadka nawilżająca do ust EOS 20 zł (klik)



10. Zapach Tommy Hilfiger Flower Marigold cena za 100 ml - 583 zł (klik)



P.S. Piszcie Wasze propozycje perfum z serii owocowych świeżaków, bo takie uwielbiam :)

9 komentarzy:

  1. Łał ceny niektórych kosmetyków są meega wysokie. Perfum świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale produkty warte swojej ceny. Można je dostać czasami taniej na różnych aukcjach, albo wybrać sposób taki jak ja, kupuję zawsze najmniejsze objętości.

      Usuń
  2. Podkład Revlon używam od czasu do czasu :) Uważam, że to dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety jestem od niego uzależniona, mam tłustą cerę i żaden inny produkt na mnie nie działa jak ten :(

      Usuń
  3. Na początku nie byłam za bardzo przekonana do pomadek EOS, ale obecnie nie wyobrażam sobie zimy bez nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Revlon jest moim numerem 1!Przystępna cena, duże wydajne opakowanie, nie pozostawia smug, przyjemnie się nakłada i utrzymuje matową skórę przez wiele godzin.Czy baza pod makijaż MAKEUP FACTORY jest na prawdę aż tak dobra? Ta cena mnie odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedyna baza, która pozwala mi utrzymać matową twarz bez stosowania revlona :)

      Usuń
  5. Bardzo chcę przetestować ten tusz do rzęs z IsaDory także jestem ciekawa czy też mnie zachwyci :)

    OdpowiedzUsuń