niedziela, 18 października 2015

Obłędnie tanie i równie rewelacyjne. Kosmetyki Balea.

Zostałam poproszona o wypróbowanie kosmetyków niemieckiej marki Balea i był to strzał w dziesiątkę. Kosmetyki są dostępne w drogeriach "dm". Moje były kupione w Berlinie. Pierwsze co rzuca się w oczy to obłędne opakowania. Różnorodność kolorów, opakowania tak piękne, że chce się te kosmetyki zjeść. Zapachy są obłędne, jeden piękniejszy od drugiego. Cena również zwala z nóg. Waha się miedzy pół do maksymalnie dwóch euro. Można pomyśleć, że to haczyk, ale nie! Przy następnej okazji obrabuję drogerie "dm" do ostatniej sztuki.
Żele pod prysznic nie są lejące. Konsystencja jest kremowa, dobrze się pienią i są wydajne. Nie wysuszają skóry, a zapach pozostaje bardzo długo na skórze. Zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że mają właściwości nawilżające mimo tego, że producent tego nie obiecuje. Mój faworyt wanilia i kokos.


Największą perełką okazał się chyba balsam do ciała, który jest bardzo duży, kremowy i nawilża przez cały dzień. Ja posiadaczka najsuchszej skóry na świecie, która wypróbowała już chyba wszystkie balsamy i masła, najdroższe i najtańsze, stwierdzam, że to najlepszy balsam na świecie. Nic na mnie nigdy tak nie działało, a kosztuje tylko 1 euro.

Mydła do rąk są dostępne w zapachach takich jak żele pod prysznic. Najważniejsze, że są wydajne, dobrze się pienią i pięknie pachną. Chyba nie było gości w domu, którzy nie zwróciliby uwagi na te mydła.

Szampony nie są duże objętościowo, ale za taką cenę (niecałe euro) są godne polecenia. Bardzo dobrze myją włosy, bo pienią się już za pierwszym razem. Bardzo ładnie pachną i zauważyłam, że włosy zostają czyste nawet o jeden dzień dłużej niż po innych szamponach.

Żel do twarzy i peeling, wielką ich ich zaletą jest gęsta konsystencja. Wystarczy kropelka, która wystarcza na dokładne mycie twarzy i szyi przez długi czas bez spływania. Zawsze po mycia, przecierałam twarz tonikiem i wacik był nadal brudny. Po tym żelu wacik zostaje czysty. Bardzo dokładne mycie.

Tonik miałam okazję wypróbować tylko do problematycznej twarzy. Jeżeli ktoś ma wrażliwe oczy to omijać je szerokim łukiem. Pięknie zwęża pory i odkaża drobne pryszcze, ale jest silnie alkoholowy i wysuszający. Nadaje się do tłustej cery. Zapach odświeżający.

Jeżeli ktoś z Was zastanawiałby się nad kupnem tych kosmetyków, polecam z całego serca. Tanie i rewelacyjne. Perełka! Tego jeszcze nie było. #balea #baleacosmetics

1 komentarz:

  1. That's an really awesome collection you got over there. Keep updating us with your lifestyle hacks.

    OdpowiedzUsuń