czwartek, 31 grudnia 2015

Dove, DERMA SPA - RECENZJA

Dzisiaj recenzja dwóch produktów marki Dove z serii Derma SPA. 



Na pierwszym miejscu mój ulubieniec czyli Ujędrniający żel do ciała z masującym roll-onem. Ten żel został zaprojektowany do masażu ud, brzucha,  bioder i pośladków. Ja stosuję go również na ramiona, przedramiona i łydki. Poprawia nawilżenie skóry oraz jej elastyczność. Żel tej jest zdecydowanie moim ulubieńcem ponieważ nie przepadam za tłustymi balsamami. Dla osób o podobnych odczuciach gwarantuję, że sprawdzi się idealnie. Produkt ma bardzo przyjemny zapach, który nie koliduje z innymi kosmetykami. Konsystencja jest wodna i bardzo szybko się wchłania. Jeżeli chodzi o działanie produktu spełnił moje oczekiwania w 100% nawilża skórę pomimo tego, że konsystencja jest bardziej żelowa niż balsamowa, skóra jest zdecydowanie bardziej napięta, gładka i elastyczna. Między innymi dlatego zaczęłam stosować go również na ramiona. Całe to ujędrnianie zawdzięczamy bardziej mechanizmowi roll-on czyli kulkom dzięki którym rozprowadzamy kosmetyk, później końcówkę się przekręca dzięki czemu więcej kosmetyku się nie wylewa i zaczynamy masowanie. Te trzy niepozorne kulki mogą wiele zdziałać. Wystarczy mocniej przyciskać do skóry,a cała robi się czerwona i rozgrzana. Nogi zdecydowanie są w lepszej kondycji, ramiona również. Zdecydowanie polecam, tym bardziej, że cena tego produktu za 100 ml to ok 25 zł, a jest bardzo wydajny.




Drugi produkt to balsam do ciała ujędrniający, uplifted z tej samej serii. Tak jak wspomniałam za balsamami nie przepadam, ale wypróbowałam go i jest świetny. Moja siostra pokochała go od pierwszego użycia. Balsam ten łączy w sobie satynowy żel i technologię Cell-Mouisturisers. Bardzo szybko się wchłania - co dla mnie jest ogromnym plusem bo nie lubię się lepić, jest wydajny, ma bardzo przyjemny lekko słodki zapach, tak jak żel. Nadaje się do bardzo suchej skóry i również ujędrnia. Skóra po 2 tygodniach stosowania zrobiła się bardziej elastyczna, a co lepsze zmniejszył się cellulit pomimo tego, że producent tego nie obiecuje. Również polecam ten produkt, cena podobna ok 25 zł za 100 ml. Plusem są również bardzo ładne, zgrabne opakowania.


9 komentarzy:

  1. Bardzo przydatna recenzja! Zapraszam do siebie - również napisałam kosmetyczny post - może Cię zainteresować :)
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel ujędrniający i masażer w jednym-to jest właśnie to, czego od dawna poszukuję. Stosowałam już kilka balsamów ujędrniających z różnych półek cenowych, ale szczerze mówiąc nie doczekałam się ani ujędrnienia, ani nawilżenia skóry. Zdecydowanie muszę wypróbować Dove z roll-onem (uwielbiam takie gadżety :) ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś sama nigdy nie mogłam się przekonać do wszystkich balsamów ujędrniających bardziej wierzyłam że to pic na wodę, ale czytam już kolejny artykuł o tym, że działają. Ciekawi mnie bardzo ten żel do ciała z masującym roll-onem muszę go wypróbować. Fajnie napisana recenzja, będę często wpadać.
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    http://bykocur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam kiedyś taki żel ujędrniający z tą rolką chyba z Garniera choć nie jestem pewna i byłam bardzo zadowolona. Później nie mogłam nigdzie dostać i w końcu przerzuciłam się na zwykły balsam. Z chęcią wypróbuję ten z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta rolka działa cuda, moja siostra jest chudzinką i ma cellulit to jedyne jej pomaga :)

      Usuń
  5. Żel do masażu mnie bardzo zaciekawił. Może być fajny :)

    OdpowiedzUsuń