niedziela, 6 grudnia 2015

Tommy Hilfiger & Douglas


Dzisiaj na blogu długo wyczekiwana recenzja zapachu Tommy Hilfiger - Flower Marigold dla kobiet. Perfumę dostałam w prezencie od perfumerii Douglas (klik) Możecie zamówić ją przez internet. Zapach testowałam przez kilka dni, ale już zdążyłam się w nim zakochać. Urzekł moje serce, ale nie tylko moje. Domownicy są zachwyceni, a nawet kilka osób na ulicy zapytało co to za zapach. 


Tommy Hilfiger

Hilfiger Woman Flower Marigold

Woda perfumowana


Flower Marigold marki Tommy Hilfiger to kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet. Są to nowe perfumy, Flower Marigold został wydany w 2015 roku. Nutami głowy są mandarynka, pomarańcza i dzikie jagody; nutami serca są jaśmin, frezja, konwalia i piżmo; nutami bazy są drzewo sandałowe, cedr, Żywica bursztynowa i wanilia. - opis ze strony Fragrantica (klik), zawsze korzystam z ich opisów przed kupnem perfumy :)



Dawno nie miałam tak energizującego i pobudzającego zapachu. Uwielbiam kompozycje kwiatowo-owocowe. Nadaje się zarówno na letnie dni jak i wieczorne, zimowe wyjścia. Bardzo długo utrzymuje się na skórze, nawet do następnego dnia, a na szaliku czułam ją po tygodniu. Polecam z czystym sercem wszystkim miłośniczkom takich nut zapachowych :)

Razem z zapachem otrzymałam przepiękną torbę Tommy Hilfiger i apaszkę, która może posłużyć jako szal i do przyozdobienia torby.




Jeszcze lepszym pomysłem na prezent będzie zestaw zapachowy z tej samej serii :) (klik)

P.S. Szkoda, że nie mogę Wam wysłać trochę zapachu przez internet ;)

Chciałybyście znaleźć ten zapach pod taką choinką?



3 komentarze:

  1. Przepiękna buteleczka, korek i oczywiście zawartość. Świeży, owocowy zapach pozwala poczuć lato nawet w krótkie zimowe dni :) Dodatkowym atrybutem jest cudny żółty kwiatuszek, który nie tylko powoduje uśmiech na twarzy, ale także stanowi niezwykle designerską ozdobę . Jak wspominałam wcześniej, skusiłam się na zakup flakoniku,jako prezentu pod choinkę dla mamy. Czekam na przesyłkę z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. The package sure does look good. Hilfiger never fails to impress. These perfumes do have a long lasting effect and that's exactly what we need from one. Well if we can't smell it through here we sure gonna visit the closest store. So this Christmas we'll be giving away Hilfigers to all the girls.

    OdpowiedzUsuń