niedziela, 13 grudnia 2015

TRUSSARDI My Scent from Douglas




TRUSSARDI My Scent to zapach który ostatnio miałam okazję testować, wprawdzie tylko próbki, ale to wystarczyło żeby się w nim zakochać. Próbki dostałam od perfumerii Douglas (klik) Śliczny różowy flakonik to pierwsza wielka zaleta produktu, korek pokryty jest siateczką nasączoną zapachem, więc śliczna woń unosi się w powietrzu bez otwierania jej.
Nuta zapachowa: kwiatowa. Zapach z kategorii: klasycznych 


Nuta głowy: gruszka chińska, bukiet promiennych kwiatów. 
Nuta serca: Lilak i pączki różane. 
Nuta Głębi: Molekuły Serenolide, Cashmeran, Hiliotrop.

Trussardi My Scent to bardzo zmysłowe i kobiece perfumy. Dla mnie zapach jest bajeczny. Piękny, lekko pudrowy, ale bardziej kwiatowy. Ma w sobie coś co nie pozwala mi o nim zapomnieć, ani do niczego przyrównać. Elegancki, subtelny, ujmujący. Zakochałam się od pierwszego psiknięcia. Jeżeli raz spróbujesz chcesz ciągle i ciągle. Zapach jest bardzo trwały i ewoluuje. Nadają się zarówno na lato i zimę, na dzień i wieczór. Po prostu musicie spróbować, bo już dawno nie miałam tak oryginalnego zapachu.

Cena za 30 ml - 189 zł

Znajdziecie go tutaj (klik)







4 komentarze:

  1. Gdy tylko dostałam próbkę od razu zakochałam się w tym zapachu. Uwielbiam takie kwiatowo-wanioliowo-pudrowe połączenie. Zdecydowanie bardzo kobiecy zapach, uwodzicielski, lekko cierpki. Zdecydowanie Trussardi zasługuje na uwagę. Rozważam zakup 30ml flakoniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie planuje kupic drugi flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful smell I guess considering the top notes. Really original though.

    OdpowiedzUsuń